Książka klasy biznes

Dla Twojej firmy

Jak utrzymać skuteczność i zaangażowanie pracowników, pomimo nagłej zmiany sposobu działania w firmie, która musiała przejść na model pracy zdalnej?

ZAMÓW KSIĄŻKĘ

Czy praca zdalna może być skuteczna?

Panuje powszechne przekonanie, że pracownicy zdalni są mniej zaangażowani w wykonywanie swoich codziennych obowiązków.

To powoduje, że większość firm działających w modelu zdalnym, każdego dnia traci sporo pieniędzy.


Jednak książka „Jak pracować zdalnie i nie zwariować” udowadnia, że wprowadzając do dotychczasowego sposobu działania pracowników kilka przemyślanych zmian, można poprawić ich efektywność podczas zdalnej pracy.


Gdybyś miał pewność, że znajdziesz konkretne rozwiązanie problemu Twojej firmy pod koniec tego tekstu, to czy zainwestowałbyś 4 minuty, aby go przeczytać?

Chcesz wiedzieć więcej?

Z jakimi problemami zmagają się wszystkie firmy?

Książkę „Jak pracować zdalnie i nie zwariować” napisaliśmy na podstawie własnych doświadczeń związanych z prowadzeniem firmy w modelu zdalnym oraz doświadczeń naszych klientów, którzy zmagali się z tym wyzwaniem.


Zwróciliśmy uwagę na kilka istotnych problemów, z którymi

borykają się prawie wszystkie firmy, które zaczynają funkcjonować w modelu zdalnym. Sprawdź, który z nich najlepiej obrazuje sytuację w Twojej firmie.

Czy w Twojej firmie pojawiły się już te problemy?

Spadek efektywności działania

Wielu pracowników zdalnych uskarża się na spadek efektywności swoich działań, co najczęściej wynika z braku umiejętności przemyślanego zaplanowania własnej przestrzeni do pracy.

Trudności komunikacyjne

Pracownicy zdalni mają trudności z komunikacją ze współpracownikami, co najczęściej utrudnia wymienianie się wiedzą i doświadczeniami, a także wpływa negatywnie na spontaniczną pomoc w zespole.

Problemy w zarządzaniu

Trudności dotykają również menadżerów, którzy nie zdążyli jeszcze zdobyć potrzebnej wiedzy, która pozwoliłaby im wspierać we właściwy sposób pracowników zdalnych, co przekłada się na wzrost frustracji wynikający z obserwacji ciągłego spadku efektywności pracy zespołów.

Badania pokazują, że pracownicy zdalni coraz częściej czują się wypaleni, ponieważ trudno jest im zachować właściwy balans w życiu, a najgorsze jest to, że ludzie najczęściej ignorują ten problem w momencie, kiedy można go jeszcze łatwo rozwiązać, a zaczynają go dostrzegać, dopiero kiedy jest już naprawdę źle.

Jak pokonać problemy z pracą zdalną?

Wiele osób zupełnie nie wie jak się za te problemy zabrać. Jednak my spotykamy się z nimi na co dzień i dzięki temu mogliśmy wypracować kilka skutecznych rozwiązań, a co najważniejsze potrafimy je wdrażać w różnych firmach i branżach.

  • Kiedy nauczymy pracowników w przemyślany sposób tworzyć przestrzeń do pracy zdalnej, bardzo szybko możemy pomóc im w zwiększeniu efektywności we wszystkich codziennych zadaniach.
  • Ucząc pracowników dbania o życiowy balans i kondycję psychiczną, mamy pewność, że nie będą oni narażeni na skutki wypalenia, a także wzmocnimy ich motywacje i poczucie osobistej skuteczności.
  • Pokazując menadżerom wyzwania i problemy pracowników zdalnych możemy im pomóc w lepszym zarządzaniu, a co najlepsze możemy na nowo rozbudzić ich entuzjazm związany z ciągłym szukaniem sposobów na zwiększenie efektywności zespołów, co przełoży się oczywiście na rentowność firmy.

Wiesz doskonale, że musisz znaleźć nowy sposób działania, jeżeli w Twojej firmie zaczynają spadać obroty, a spadek efektywności działania Twoich najlepszych pracowników jest widoczny gołym okiem.


Naszą książkę powinny przeczytać szczególnie osoby, które chcą podnieść skuteczność swoich działań w nowym otoczeniu biznesowym, co przełoży się nie tylko na ich większą satysfakcję z pracy, ale również na konkretne wyniki finansowe.

Dlaczego wprowadzanie zmian w firmie jest trudne?

Osoby, które zmieniają swój dotychczasowy sposób działania na model pracy zdalnej, mogą czuć się zagubione, ale nie możemy pozwolić na to, aby w całej naszej firmie spadła efektywność i zaangażowanie w codziennym wykonywaniu zadań.


To nie jest sytuacja, którą możemy spokojnie przeczekać, a jest to raczej sytuacja, w której musimy podjąć aktywne i przemyślane działania, od których zależy przyszłość naszej firmy.

Zmiany zawsze powodują lęk i dezorganizację, to całkowicie normalne. Wielu pracowników ma trudności w odnalezieniu się w nowych sytuacjach, ponieważ zbyt mocno przyzwyczaili się do dawnego sposobu działania i nie potrafią zerwać ze starymi nawykami.


Dla ludzi najtrudniejsze jest to, czego nie potrafią sobie wyobrazić, dlatego warto pokazać im na konkretnych przykładach, że praca zdalna może być efektywna i satysfakcjonująca.


Zadaniem lidera jest wzięcie na swoje barki odpowiedzialności i pokierowanie zespołem w taki sposób, aby zminimalizować lęk wywołany zmianą. Skuteczność lidera wynika najczęściej z połączenia jego wiedzy, doświadczenia i decyzji, jakie podejmuje w stresujących momentach.

Czego dowiesz się z książki?

Książka jest podzielona na 3 konkretne części, które ułatwią Ci skupienie się na wiedzy, której najbardziej potrzebujesz w tym momencie.

  1. W pierwszej części dowiesz się, jak zorganizować swoją przestrzeń do pracy i jak poradzić sobie ze wszystkimi czynnikami rozpraszającymi (zarówno zewnętrznymi, jak i wewnętrznymi).
  2. W drugiej części dowiesz się, jak mieć więcej energii i zadbać o swój naturalny zegar biologiczny, co może całkowicie zmienić Twoje podejście do pracy zdalnej, bo uświadomisz sobie, że otwiera ona przed Tobą możliwości, które do tej pory były dostępne jedynie dla nielicznych.
  3. W trzeciej części nauczysz się pracować nad poprawą komunikacji, aby lepiej rozumieć siebie i innych, co przełoży się nie tylko na Twoje życie zawodowe, ale może się również pozytywnie odbić na Twoim życiu prywatnym.

Ile czasu zostało do premiery książki?

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Czego jeszcze dowiesz się z książki?

  • Dodatkowo nauczysz się tworzyć codzienne rutyny i małe nawyki, które mogą wywołać wielkie zmiany w Twoim podejściu do wykonywania swoich zadań w pracy.
  • Nauczysz się skutecznych technik ze świata sportu, które pomogły wielu zawodnikom osiągnąć mistrzostwo, w tym poznasz Mistrzowską Strategię Planowania Roberta Korzeniowskiego, która pomoże Ci w lepszym zarządzaniu wszystkimi zdaniami, które masz do wykonania.
  • Dowiesz się, jak zarządzać swoim czasem, aby było to efektywne i satysfakcjonujące, a także uświadomisz sobie, że Twoim głównym wrogiem jest wielozadaniowość, do której tak bardzo starałeś się przyzwyczaić (a to duży błąd).

Dlaczego ta książka jest wyjątkowa?

Naszą książkę możesz porównać do dobrej książki kucharskiej. Jeżeli jesteś głodny, możesz w niej szybko znaleźć coś, co ugotujesz w danym momencie. Jeżeli masz więcej czasu, możesz pogłębić swoją wiedzę kulinarną i przeczytać ją od deski do deski. Podobnie w naszej książce możesz szybko znaleźć podpowiedzi związane z problemami, które właśnie odczuwasz po zmianie sposobu działania na model pracy zdalnej. Możesz też ją przeczytać w całości, aby jeszcze lepiej zarządzać swoim czasem i poprawić swoją osobistą efektywność, co wpłynie również na Twoją motywację i satysfakcję z pracy.

Jakich efektów możesz się spodziewać po przeczytaniu książki?

Osoby, które nagle musiały zmienić swój dotychczasowy sposób działania na pracę zdalną, czują się najczęściej zagubione. Ich zachowanie przypomina rzucanie lotkami do tarczy, problem jednak w tym, że mają zawiązane oczy i nie wiedzą, gdzie ta tarcza się znajduje. Właśnie dlatego nawet dobre metody planowania, czy zarządzania swoim czasem, mogą się nie sprawdzać, jeżeli nie będą dostosowane do indywidualnych i osobowościowych potrzeb danej osoby.


Możesz być pewien, że po przeczytaniu naszej książki będziesz wiedział, które metody i techniki sprawdzą się w Twoim przypadku, a z których lepiej zrezygnować, bo do Ciebie nie pasują.


Z naszych doświadczeń wynika, że nadal wielu pracowników traci cenny czas i energii na walkę ze swoimi słabościami, zamiast skupić się na swoich mocnych stronach i działać zgodnie ze swoimi predyspozycjami. W naszej książce pomożemy Ci odkryć te predyspozycje i nauczymy Cię jak je wykorzystać do poprawy własnej efektywności w pracy.

Dlaczego warto wybrać naszą książkę?

Możesz być pewien, że takiej książki nie znajdziesz na polskim rynku. Większość dostępnych do tej pory książek o pracy zdalnej, opierało się głównie na przykładach amerykańskiego świata Start-upów. Nie musimy Cię nawet przekonywać, że większość z tych przykładów bardzo trudno było odnieść do naszych rodzimych biznesów.


Zauważyliśmy, że nasi klienci potrzebują wsparcia w tym obszarze. Nie chodziło o napisanie książki o narzędziach, bo takie książki bardzo szybko przestają być aktualne. Napisaliśmy książkę, która będzie ponadczasowa, ponieważ opisuje wpływ psychiki na sposób, w jaki pracujemy i wykonujemy swoje codzienne zadania, a te mechanizmy nie zmieniają się od lat.


Nie musisz się jednak obawiać, że książka będzie napisana zbyt psychologicznym językiem. Jesteśmy psychologami, ale od lat pracujemy głównie z klientami biznesowymi. Każdy z nas prowadzi własną firmę opartą na modelu pracy zdalnej. Dlatego w książce łączymy swoją wiedzę z psychologii z osobistymi doświadczeniami biznesowymi, a także dzielimy się doświadczeniami naszych klientów.


Mamy świadomość, że książka może wpłynąć na czyjeś życie tylko wtedy, gdy zostanie przeczytana. Jednak, aby ktoś chciał ją przeczytać, musi być ona ciekawa i wciągająca. Dlatego wykorzystujemy wiele przykładów ze świata sportu, które pokazują, że omawiane przez nas metody są bardzo uniwersalne i skuteczne w różnych kontekstach. Przykłady sportowe nie są przypadkowym wyborem, wynika to z tego, że jedna z autorek od 25 lat startuje w zawodach triathlonowych i ukończyła blisko 100 triathlonów (w tym dwa w kategorii Ironman), a także ma doświadczenie w pracy jako psycholog sportu.


Nie ma na świecie firmy, która w dzisiejszym świecie choć przez chwilę nie zastanawiałaby się nad wprowadzeniem modelu pracy zdalnej. Wiele firm ma ten komfort, że może łączyć pracę zdalną z pracą biurową. Jednak nie każdy jest w tak uprzywilejowanej pozycji i właśnie dla tych osób napisaliśmy naszą książkę.


Do tej pory współpracowaliśmy i prowadziliśmy szkolenia m.in z: Alior Bank, Allegro, Agora S.A., Rettenmaier Polska, Open Life Życie TU S.A., Noble Bank S.A., American-British Tobacco S.A., Ekolan S.A, Dolina Charlotty Resort and Spa, ale również dla wielu mniejszych i rodzinnych firm, które znane są na rynkach lokalnych.


Możesz sięgnąć po książkę, która jest oparta na doświadczeniach polskich biznesów i uniwersalnych prawach psychologicznych albo wybrać inną książkę, która dotyka głównie problemów ze świata nowoczesnych technologii w Ameryce. Wybierając naszą książkę masz gwarancję, że Twoi pracownicy zrozumieją opisane w niej przykłady i będą umieli zastosować zdobytą wiedzę w praktyce, co jest kluczem do poprawy ich efektywności w nowym modelu pracy zdalnej.

Premiera książki zbliża się wielkimi krokami.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Jak mogę zamówić książkę?

Premiera książki zaplanowana jest na 04.08.2020. Zbieramy obecnie listę firm i osób, które chcą zamówić książkę w pierwszej kolejności. Prawdopodobnie będziemy mieli możliwość sprzedaży książki jeszcze przed oficjalną premierą i poinformujemy o tym jedynie osoby, które będą zapisane na naszą listę.


Dlatego, jeżeli chcesz zamówić dla siebie lub swoich pracowników książkę „Jak pracować zdalnie i nie zwariować” zostaw swojego maila w formularzu kontaktowym, który znajdziesz poniżej. W ten sposób poinformujemy Cię od razu, kiedy będziemy mogli wysłać książkę do Twojej firmy.

P.S.Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat skutecznego działania w modelu pracy zdalnej albo szukasz wsparcia dla swoich pracowników, napisz do mnie maila na adres patryk@architekturasukcesu.pl


Możemy przygotować dedykowane szkolenie dla Twoich pracowników, które pomoże im się odnaleźć w tych nowych realiach biznesowych i osiągnąć większą skuteczność w modelu pracy zdalnej.